Nie czekaj! Wybierz aktualną ofertę kampanii SEO w dobrej cenie.
Firmy oraz właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, aby wyświetlać się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań osobiście. Nie dysponując kwalifikacjami w kwestii SEO i nie monitorując codziennie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugi sposób to stworzenie etatu dla profesjonalnego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przewidziany na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz fachowców od SEO w zatrudnione są tam także osoby od kodowania, projektowania graficznego, copywritingu i kampanii Google Ads, które służą rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.
Profesjonalna agencja SEO dopasowuje ofertę do każdego klienta
Polskich agencji SEO jest wiele. Czym kierować się w trakcie szukania podmiotu, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy postawić na markę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a również tych marketingowych i kreatywnych, z każdym rokiem wzrasta, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która istnieje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach publikują dział z opisem tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę należy zapoznać się ze studia takich przypadków, żeby wstępnie zobaczyć, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, a także to jakie trudności udało jej się rozwiązać i dla jakich branż pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: zawiadamia o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przekazuje sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Druga zasadnicza kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o kolejne informacje o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie da się wyszperać samodzielnie online, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO oraz o najważniejszych dla klienta usługach lub produktach, które zamierza wypromować.
Jaki system rozliczeń z agencją SEO jest najlepszy?
Ostrożnie powinno się potraktować firmy SEO, które oferują współpracę z rozliczeniem się za wypracowany wynik. W takim systemie klient płaci agencji SEO dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe dotrą na ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 lub pierwszej strony wyników). To nadal często napotykany model rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą spore zagrożenie – można wszak uzyskać błyskawiczny efekt naruszając reguły określone przez Google. Nieustannie modyfikowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych zleceniodawcy, więc odpowiedzialna firma SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych wyników. Jeśli idzie o cenę za współpracę z firmą SEO, to sporadycznie jest ona stała – najczęściej w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie większego budżetu, by wykonać dogłębny audyt SEO, a potem wcielać w życie wszelkie przedstawione w nim zalecenia. W późniejszym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają dużo niższe.
Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]