Odszukaj fachowców, którzy sporządzą biuletyn firmowy.
Gazeta korporacyjna to bardzo dobry sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy zatem, jakie materiały można umieścić w takiej gazetce i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – w korporacjach i mniejszych firmach
Gazeta korporacyjna może spełniać 2 funkcje. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z najlepszymi członkami zespołu. Tego rodzaju broszury mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej firmy, ponieważ świetnie zagrzewają do pracy ekipę. Dzięki temu członkowie załogi mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe powinności przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Statystyki dowodzą, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie załogi utożsamiają się z wytwarzanymi towarami, podnosi się też jakość pracy. Dużym atutem jest również ulepszanie kanałów komunikacji między pracownikami, które bywają częstym powodem konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta firmowa zapewnia także stuprocentową przejrzystość planów przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – promuj działania przedsiębiorstwa
Oczywiście gazeta firmowa to również świetna forma reklamy. Biuletyn zewnętrzny może dotrzeć do czytelników takich jak: usługobiorcy, media, potencjalni inwestorzy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu realizuje cele marketingowe, zwiększa sprzedaż oraz wspiera działania z zakresu public relations. Myśląc o założeniu gazety korporacyjnej musimy przede wszystkim zwerbować redaktorów oraz przemyśleć szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą gazeta firmowa z pewnością wypełni swoją misję.
Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]