Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Chcesz wiedzieć jakie są cechy dobrej firmy SEO? Kliknij w to miejsce.

Gdy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Warto wsłuchać się w sugestie profesjonalistów.

Jak rozpoznać rzetelną agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, iż cała branża SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita właściwie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Yahoo, Bing lub Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, na ogół jest to nierealne bez doradztwa speców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, m.in. poprzez cykliczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica Google podkreśla także, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą zauważalne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.